Elektronikus ügyintézés / Tájékoztató
Tájékoztató
Felhívjuk a lakosság és gazdálkodó szervezetek figyelmét, hogy 2018. január 1-jétől bevezetésre került az elektronikus ügyintézés. A lakosság számára továbbra is csak válaszható az elektronikus ügyintézés, mert papír alapon, postai feladással vagy személyesen továbbra is kezdeményezhetik ügyeik elintézését. A gazdálkodó szervezetek számára jogszabály írja elő, hogy kizárólag elektronikusan (Cégkapun keresztül) intézhetik hivatalos ügyeiket.
Felhívjuk figyelmüket, hogy 2018. február 1-től az azonosítás törvényi kötelezettsége miatt az elektronikus ügyintézés csak Ügyfélkapun, vagy Cégkapun keresztül történhet, ezért az e-mailen érkezett ügykezdeményezéseket az Önkormányzat/Hivatal vissza fogja utasítani.
Az alábbi linkek segítségül szolgálnak Önöknek az elektronikus ügyintézés kapcsán.
https://www.youtube.com/watch?v=HUVBW-I4KpQ
https://www.youtube.com/watch?v=SVrS8mKM5As
https://www.youtube.com/watch?v=CozRxAKvsNU
https://www.youtube.com/watch?v=ZBJ-tAHXKXE
https://www.youtube.com/watch?v=txf1V52_ilY
« Vissza az előző oldalra!